Reklama na wakacjach, czyli sportowe gadżety reklamowe

Reklama na wakacjach, czyli sportowe gadżety reklamowe

Coraz częściej będziemy wychodzić z domu, jeździć, odpoczywać w plenerze w najróżniejszych miejscach na całym świecie – nie tylko w kraju. W takich warunkach, w nastroju relaksacji, w chwilach wypoczynku jesteśmy bardziej otwarci na otoczenie. Lepiej przyswajamy pewne informacje i postrzegamy je nieco inaczej niż dotychczas. Warto to wykorzystać w marketingu i firmy to wykorzystują dbając między innymi o to, by obdarowywać swoich klientów gadżetami reklamowymi kojarzącymi się z wypoczynkiem. Jakie mamy w tym względzie możliwości? Przeogromne.

Torby podróżne, plecaki, etc.

Po pierwsze możemy wykreować gadżety typowo podróżnicze tj. takie które ułatwiają zorganizowanie podróży i przemieszczanie się. Do gadżetów reklamowych tego typu można zaliczyć wszelkiego rodzaju torby i plecaki oraz akcesoria typowo turystyczne (ostatnimi czasy popularnością cieszy się nordic walking – nic nie stoi na przeszkodzie by i kijki do tej dyscypliny sportu ozdobić naszym logo, dzięki temu będzie ono widoczne na każdej trasie turystycznej w czasie pieszego zdobywania nowych terenów). Duże torby mają raczej niewielkie szanse na zaistnienie w świadomości szerokiego grona odbiorców, ale już wszelkiego rodzaju podręczne plecaki i saszetki – jak najbardziej. Będąc nośnikiem naszego przekazu marketingowego rozpropagują go w całym otoczeniu.

Akcesoria plażowe

Niektórzy z nas potrafią spędzać na plażach długie godziny w czasie letniego, leniwego wypoczynku. Dlaczego nie wykorzystać tego faktu dla celów reklamowych? Można go wykorzystać i należy to robić. Logo nadrukowane na parasolu plażowym, wyhaftowane na pledzie, naniesione na kosz piknikowy przez długie godziny będzie epatować okolicznych plażowiczów naszym przekazem marketingowym utrwalając się w ich świadomości.

Gry

Coraz częściej firmy sięgają też po gadżety specjalne – mini wydania popularnych gier i zabaw. Ich wykorzystanie jest o tyle sensowne, że gadżety tego typu miewają niejednokrotnie znaczenie emocjonalne – budują więzi pomiędzy graczami, a więzi te scala jeden łącznik – gra z dyskretnym przekazem marketingowym w postaci logo naniesionego na jakieś związane z nią gadżety.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.