Są takie gadżety reklamowe, które można rozdawać zasadniczo przez cały rok. Istnieją też takie, które lepiej sprawdzają się w określonych porach roku, na przykład w zimę (np. koce) czy lato (przykładowo okulary przeciwsłoneczne). To właśnie do tej drugiej grupy należą tak zwane piłki plażowe.
Nie trzeba oczywiście mieć własnego zaplecza produkcyjnego, aby je pozyskać. Można bez problemu zamówić od zewnętrznej firmy wykonanie takowych piłek – co najważniejsze, mających na sobie logo czy nazwę naszej firmy. Wiele osób zapewne nawet by nie pomyślało o stworzeniu takiego gadżetu, a szkoda, bo może on okazać się strzałem w dziesiątkę. Dlaczego warto zdecydować się właśnie na ten typ reklamy? W jakich sytuacjach okaże się on przydatny? Doradzamy!
Kiedy piłki plażowe z nadrukiem sprawdzą się jako forma reklamy?
Jest wiele sytuacji, w których piłki plażowe z nadrukiem będą idealnym gadżetem reklamowym. Można rozdawać je na swoim stoisku na targach branżowych, dołączać do zamówień, czy też po prostu wysyłać je swoim kluczowym klientom bądź pracownikom. Opcji jest bardzo wiele, a branż, w których piłki plażowe sprawdzą się jako gadżet reklamowy jeszcze więcej. Oczywiście, są pewne wyjątki od tej reguły i chociażby pośrednik kredytowy może wybrać inne typy gadżetów, ale w zdecydowanej większości przypadków piłki plażowe powinny zostać pozytywnie odebrane przez klientów i pracowników.
Są przydatnym, a przy tym zabawnym i dość unikalnym gadżetem, a jednocześnie nie wiążą się ze zbyt dużym kosztem jednostkowym. Dodatkowo, piłek plażowych nigdy dość i nawet, jeśli ktoś już taką posiada w domu, z pewnością będzie zadowolony z kolejnej. Zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę, że dość łatwo jest taką piłkę zgubić czy przebić. Zamiast przekazywać danej osobie kolejny długopis czy notes, możemy więc sprawić komuś dużo radości podczas letniego wypoczynku.
Zwiększamy w ten sposób znacząco szanse, że prezent zostanie dobrze zapamiętany i wpłynie na nastawienie danej osoby wobec naszej firmy. Dodatkowo, piłka nie trafi prawdopodobnie do kosza czy szafy, a rzeczywiście będzie użytkowana, a więc znajdzie się w zasięgu wzroku również wielu innych osób – potencjalnie kolejnych klientów.
Warto rozdawać gadżety sezonowe
Zarówno gadżety uniwersalne, użyteczne przez cały rok, jak i te bardziej sezonowe mają swoje miejsce w marketingu. Warto rozdawać gadżety sezonowe, ponieważ jest duża szansa, że zostaną one w najbliższym czasie wykorzystane.
Dodatkowo, wydają się one mieć bardziej personalny charakter. W związku z tym zdecydowanie powinno się je rozważyć, zarówno, jeśli chodzi o piłki plażowe, jak i inne podobne gadżety.