Kolor pomarańczowy w marketingu

Na co dzień nasza gałka oczna odbiera mnóstwo barw. Niektóre nas denerwują, a inne wręcz przeciwnie. Każdy z nas ma swoje ulubione kolory. Dlatego agencja interaktywna wykorzystuje to i tworzy świetny web design przy projektowaniu stron WWW, oraz coraz lepszy e-mailing.

Źródłem energii i sił psychicznych jest kolor pomarańczowy. Agencja interaktywna używa tego koloru w projektach, w których zależy im na przyciągnięciu ludzi przede wszystkim pewnych siebie, zdecydowanych, z humorem i przedsiębiorczych. Web design takiej witryny na pewno przypadnie do gustu osobom, które na co dzień są uśmiechnięte i zadowolone z życia. Przede wszystkim korzystając z witryny, która używa barwy pomarańczowej będziemy żądni przygód i chętniej oraz bardziej skupimy się na serwisie internetowym.

Jeśli nie chcemy zirytować ludzi cierpiących na stres to e-mail marketing nie może zawierać barwy pomarańczowej. Osoby, które szybko się denerwują mogą od razu wykasować od nas wiadomość, a nie o to  przecież nam chodzi  Natomiast udowodnione jest, że pomaga on osobom, które są zniechęcone i smutne. E- mailing może to rozwiązać w taki sposób, że połączy pomarańczowy z niebieskim i wtedy uzyska kontrast, który może jednych uleczyć a innych nie poirytować.